Tags

, , ,

Obrazek

Dziś będzie krótko i bez zbędnego gadania. Od razu na wstępie powiem, że jest to jedna z najlepszych k-popowych płyt, wydanych w tym roku. Poświęciłam noc, aby poczekać, aż piosenki z najnowszego krążka B1A4 trafią do sieci i opłacało się. Żadna EP nie spodobała mi się tak bardzo, jak ta.

Chłopcy z owej grupy lubią zaskakiwać, co udowadnia nam ich najnowsze wydawnictwo What’s Going On. Płyta zawiera 5 piosenek, które już po pierwszym przesłuchaniu podbiły moje serce. Starlight’s Song jest bardzo melodyjnym i dopracowanym utworem. Uwielbiam tę gitarę w tle! Chłopcy idealnie brzmią, Baro po raz kolejny udowadnia, że jest świetnym raperem. Co mogę jeszcze dodać, oprócz tego, że ta piosenka jest jedną z moich ulubionych? Następnie mamy tytułowe What’s Going On/What’s Happening?. Jest to pozytywny i zabawny majstersztyk. Aż chce się tańczyć! Nie będę się czepiać, ponieważ…nie mam czego! Yesterday jest już nieco spokojniejsze, ale nie można tego nazwać balladą. Śliczna piosenka, nie przesadzono z autotune (bo np. w Super Sonic z albumu Ignition, było go w nadmiarze). UWIELBIAM GŁOS JINYOUNGA! Zresztą, będę go chwalić na każdym kroku, ponieważ to mój ultimate!! Good Love jest już takie trochę jak “ballada”. Jest utrzymywane w klimatach jazzu, soulu. Nie jest monotonne i nudne, a większość takich piosenek po prostu mnie nudziła. Z piosenką How Many Times kończymy przygodę z EPką B1A4! Baro świetnie rapuje, melodia nie jest ani za szybka, ani za wolna i niesamowicie wpada w ucho. Ten utwór także jest jednym z moich ulubionych.

Jestem bardzo zaskoczona nową płytą zespołu…oczywiście pozytywnie! Spodziewałam się piosenek w stylu Super Sonic i Baby I’m Sorry, a otrzymałam coś zupełnie nowego! Może i nie zgodzicie się z moją opinią, ponieważ ten boysband jest najczęściej chwalonym przez autorki boysbandem, ale możecie mi wierzyć (lub nie), ten mini album jest warty zakupu! B1A4 znowu pokazali, na co ich stać i na pewno kupię What’s Going On.